Loty reklamowe

Nasza firma specjalizuje się w lotach reklamowych wszędzie tam, gdzie klient sobie tego zażyczy. Z reguły odbywają się one w dużych miastach lub osiedlach, na imprezach plenerowych, wystawach czy happeningach.

Aby wzbudzić zainteresowanie przechodniów oraz pokazać teren z innej perspektywy, organizujemy bardzo niskie i zarazem powolne, w zależności od prędkości wiatru, tzw. loty koszące. Podczas przelotu, balon wtapia się w miejską zabudowę, a wraz z nim reklama, która w sposób wysoce wyróżniający się prezentuje się wszystkim osobą na ziemi, jak i bezpośrednio w budynkach.

Dzięki szerokiej akcji promocyjnej, reklama zapada nie tylko w pamięć przechodniów, ale jest stale uwieczniona na zdjęciach czy filmach, wykonanych przez przechodniów. Dzięki temu, odbija się ona szerszym echem wśród osób prywatnych oraz potencjalnych inwestorów.

Na zrealizowanie zlecenia potrzebujemy miejsca na rozstawienie balonu 20x20m i zgodę właściciela terenu.

Dysponując prawie piętnastoletnim doświadczeniem w tej branży (jeszcze przez założeniem firmy L.A.R. PARAPLAN), potrafimy zaoferować najbardziej optymalne rozwiązania zarówno dla międzynarodowych koncernów jak i dla małych firm o regionalnym zasięgu.

Balon na ogrzane powietrze jest najlepszym dotychczasowym Medium Reklamowym i jednym z największych latających nośników reklamowych naszych czasów. Widok powolnie i nisko przelatującego balonu nad głowami rzeszy przechodniów wzbudza wiele pozytywnych emocji i porusza wyobraźnię. Każdy chwyta wówczas za aparaty, kamery, aby uwiecznić ten obraz. Jeszcze długo obraz ten pozostaje w pamięci i przekazywany jest w opowieściach do innych osób a wraz z nimi państwa reklama. Start balonu – lot zatrzymuje i gromadzi wiele ludzi, czasem są to setki do kilku tysięcy osób.

Zalety balonu jako medium reklamy:

  • wymiary (przeciętnie 20 metrów wysokości, ok. 1000m2 powierzchni)
  • duże możliwości przy projektowaniu (możliwe uzyskanie dokładnych kolorów firmowych według skali Pantone)
  • unikalność (praktycznie jednostkowa produkcja zapewnia niepowtarzalność wzorów, możliwość zastrzeżenia wzoru)
  • oryginalność (jeszcze stosunkowo rzadko spotykany obiekt)
  • atrakcyjność (ciekawy kształt i kolory zachęcają do fotografowania i filmowania. Te zdjęcia stają się dodatkową reklamą)
  • uniwersalność (maksymalnie szeroka grupa odbiorców reklamy)
  • masowość reklamy (każdy przelot czy pokaz gromadzi bardzo wielu ludzi; według badań przeprowadzonych przez niemieckie agencje reklamowe start-lądowanie balonu obserwuje ok. 6.000 ludzi , jeśli jest to festyn miejski to ok.60.000, natomiast jeśli impreza transmitowana jest poprzez telewizję to nawet do kilku milionów)
  • niski koszt dotarcia do odbiorcy
  • możliwość dotarcia do odbiorcy zarówno w dzień, jak i w nocy (balon podświetla się własnym palnikiem)
  • pozytywne kojarzenie przez widzów (wrażenie potęgi i stabilności)
  • estetyka, elegancja i prestiż
  • możliwości sportowe (loty rekordowe, specjalnie planowane wyprawy i przeloty, itp.)
  • działania praktycznie na całym świecie (ograniczeniem jest w zasadzie koszt transportu)
  • loty pasażerskie dla zaproszonych gości firmy (dodatkowe atrakcje dla gości i kontrahentów firmy)
  • całoroczne wykorzystanie balonu (zima nawet sprzyja lotom ze względu na dużą różnicę temperatur)

Dodaj komentarz